ECON -Economy, ecology, construction
ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Χ. Φλουδόπουλος: Το ΑΙ αλλάζει την αυτοκίνηση και την ενέργεια

18-11-2019

Οι ραγδαίες αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη και οι νέες τεχνολογίες, αλλάζουν πλήρως το σκηνικό στην παραγωγή, μεταφορά, διανομή και κατανάλωση ενέργειας αλλά και την αυτοκίνηση και την ηλεκτροκίνηση. Όπως τόνισαν οι εκπρόσωποι μεγάλων γερμανικών εταιρειών που βρίσκονται στην πρωτοπορία της τεχνολογικής καινοτομίας στο πλαίσιο του Innovation Forum 2019 που πραγματοποιήθηκε από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο σε συνεργασία με τη Γερμανική πρεσβεία, οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινότητα της ενέργειας και της αυτοκίνησης δεν αφορά το μεθαύριο, αλλά το αύριο και σε ορισμένες περιπτώσεις το σήμερα.

Η ψηφιοποίηση αλλάζει τις διαδικασίες και δημιουργεί νέα επιχειρηματικά μοντέλα, που εξαλείφουν τα πιο αδύναμα στοιχεία της αλυσίδας εφοδιασμού, υπάρχουν ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης σε σχέση με τα ευφυή δίκτυα και τις ενεργειακές εφαρμογές τόνισε ο Dr. Ulli Waltinger επικεφαλής του εργαστηρίου τεχνητής νοημοσύνης για τα έξυπνα δίκτυα και τις ενεργειακές εφαρμογές της Siemens. Ο κ. Waltinger  παρουσίασε τις εξελίξεις στο ΑΙ σε σχέση με τα ευφυή δίκτυα και τις ενεργειακές εφαρμογές, τις τελευταίες τάσεις και προκλήσεις από το χώρο της βιομηχανικής τεχνητής νοημοσύνης αλλά και τους τρόπους χρήσης της δυναμικής των νέων τεχνολογιών ΑΙ στον τομέα της διαχείρισης της ενέργειας. 

Από τη Mercedes Benz Hellas ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ιωάννης Καλλίγερος τόνισε ότι όραμα της Mercedes Benz είναι η διαμόρφωση της κινητικότητας με νέες ανατρεπτικές ιδέες που θα αλλάξουν το τοπίο στην αυτοκίνηση. Η τεχνολογία θα αλλάξει τα επόμενα 30 χρόνια όσο δεν άλλαξε τα τελευταία 300 χρόνια, σημειώνοντας ότι η αυτοκίνηση στο μέλλον θα εστιάσει στο αποκαλούμενο από την Mercedes CASE, δηλαδή το Connectivity (διασυνδεσιμότητα), Automation (αυτοματοποίηση) Shared mobility (δυνατότητα κοινής χρήσης οχημάτων) και το Electromobility (ηλεκτροκίνηση).

Ο διευθύνων σύμβουλος της Robert Bosch Ι. Κάπρας από την πλευρά του εκτίμησε ότι το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι προσωποποιημένο, αυτοματοποιημένο, διασυνδεδεμένο και ηλεκτρικό ενώ τόνισε ότι η Bosch χρησιμοποιεί τεχνολογίες ΑΙ αλλάζοντας το μοντέλο της αστικής κινητικότητας στοχεύοντας να κάνει τις μετακινήσεις λιγότερο ή και καθόλου ρυπογόνες, ασφαλέστερες και πιο ευχάριστες.

Στο πλαίσιο του πάνελ για την ενέργεια και την κινητικότητα παρουσιάστηκαν παραδείγματα ελληνικών καινοτόμων εταιρειών και start ups που έχουν συνάψει συνεργασίες με γερμανικές εταιρείες. Η Δρ. Ζωή Αικατερινίδη διευθύνουσα σύμβουλος της Software Competitiveness International τόνισε ότι η εταιρεία της ξεκίνησε το 2010 και αναπτύχθηκε ώστε σήμερα να απασχολεί 100 άτομα σε νέες και ελκυστικές θέσεις εργασίας, με το 98% του τζίρου να προέρχεται από συνεργασίες στο εξωτερικό και κυρίως από τη Γερμανία. Οι συνεργασίες αυτές αφορούν σε τομείς υψηλής τεχνολογίας όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, οι τηλεπικοινωνίες και η διαστημική βιομηχανία. 

Η δεύτερη ελληνική εταιρεία που παρουσιάστηκε από τον Γενικό Διευθυντή Φ. Παντελιάδη είναι η ΚΕΝΟΤΟΜ που ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών για δημιουργία software εφαρμογών της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Πηγή:energypress.gr

Εγγραφή Είσοδος
Υπενθύμηση κωδικού
Εγγραφή Είσοδος
Θα σας αποσταλεί μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ενεργοποίηση της εγγραφής.
Εγγραφή Είσοδος
Έγγραφή